2019年5月12日 星期日

我都Join左月購會喇!

身為乾性皮膚嘅我,對💦保濕一向都好注重,早晚我都會搽保濕精華㗎☺️我自己就用左Bicelle皇牌Hydra B5 Gel好多年喇😻好多時都要留意邊度有優惠丫☺️襯特價入定貨添😌
Bicelle皇牌Hydra B5 Gel當中嘅Tri-hydra三角力量、獨家Tri-hydra三角醫學補濕系統,為肌膚帶來水潤、抗氧、再生3 in 1功效,為肌膚注滿1000倍水潤精華,☑️促進細胞再生添😻
我用左之後都覺得皮膚越來越水潤💦以前成日有乾紋同毛孔問題都解決曬丫☺️而且B5 gel質地又唔黏稠,皮膚好快就吸收曬喇👍🏻任何肌膚都岩用㗎❗️用法都好簡單,洗完面搽埋toner之後滴3-4滴分量就夠全面同頸用喇😘
📣講樣野比你地知👯‍♀️我最近Join❤️gratus月購會❤️真係好抵又方便🤩依個係月購形式體驗醫美升級嘅全新概念,每個月只係$180,就可以係指定18款皇牌產品當中任揀1️⃣件,入面仲有好多品牌皇牌產品每月精選產品大家都熟悉添🤩
好似我今次依1️⃣set,我自選左Bicelle皇牌Hydra B5 Gel 同精選產品嘅Bioderma深層再生防敏面膜NeoStrata Gel Plus 更生活膚啫喱面膜,有齊3️⃣樣貨裝➕9️⃣樣試用裝都係每個月$180❤️每個月送到府上,從此就唔使入定貨啦,真係坐享輕鬆、自主又便利購物喇❗️全新會員連續訂購3️⃣個月,首3️⃣個月仲會有專享療程送添😻今期推介係Gengoo 基因表現療程下次做完再同大家分享啦😉😉我而家要諗下個月訂啲咩先😂
📣D Click入黎買啦👇🏻👇🏻👇🏻

沒有留言:

張貼留言