2019年6月26日 星期三

葆露絲CoolTouch冰涼系列好正啊



原來好多人一直誤解左,點解會着著鋼圈胸圍個胸部會唔舒服呢?因為佢哋揀錯胸圍、著錯size、弧位同尺碼囉!所以就會感到不適喇,其實鋼圈胸圍可以提升我哋嘅胸部㗎!
今日去左Bonluxe,由專業內衣顧問幫我做1身材分析,過程好專業,而且仲私人教授左我穿著技巧,成個過程仲好輕鬆添,分析胸型過程只需要短短15分鐘就得喇!有袍可以著住㗎,唔洗光脫脫分析,一啲都唔會感到尷尬添!

我仲試曬Bonluxe全套功能內衣,著上身好滿意啊!你地睇下我成個身材firm左好多,將鬆弛左嘅肉仔去返正確位置,寒背都改善左呢!相比我之前著開嘅其他牌子內衣,真係有好大分別,原來我一直以黎都著錯左,原來唔係老人先著得㗎!其實後生女著左會身材更靚,著咩衫都再好睇好多添!
我就最鍾意佢地新出嘅Cool Touch冰涼系列喇!比一般市面嘅冰布多左0.375㗎,真係好岩炎熱嘅夏天著,涼浸浸好舒服!
而家我嘅朋友仲可以用優惠碼「888-10000」買首件功能內衣就可以減$1000 + 其他產品8折優惠!

沒有留言:

張貼留言