2019年7月13日 星期六

做左Geneoo 基因表現療程後就可以肌膚年輕不老

以前成日以為夜訓夜、得多就會令到肌膚老化,搞到皮膚暗啞又長斑
早前去咗Geneoo基因表現療程發佈
聽咗脈衝光學嫩膚之父Dr. Patrick Bitter JR, MD 講解有關肌膚老化嘅真正原因係同基因表現老化有關㗎
Geneoo基因表現療程採用的突破性BBL光學技術,對抗3大衰老問題:暗啞、缺水、細紋問題
肌膚可以回復年輕十年
我試過好多抗衰老產品效果都唔係好滿意
而我對醫學權威嘅研究成果絕對有信心啊
所以我就去左我去咗朗豪坊 Neo Derm 體驗Geneoo 基因表現療程喇
要擊退肌膚老化問題先得做完後,見到皮膚細緻左、有返光澤同白淨好多
真係好值得分享比大家,有興趣嘅朋友可以有半價試做添


美國史丹福大學研究成果顯示,人體有2265條基因係同肌膚老化有關㗎
Neo Derm旗下全新品牌Geneoo「基因表現療程」有效改善60%基因表現,從根源擊退
因為肌膚老化會令到肌膚代謝黑色素減慢同積聚㗎
療程後會令到細胞活躍返、加快代謝黑色素咁肌膚就變返年輕啦
治療師先進行皮膚分析,進行療程時, 會先做全面次再轉機頭,重點打泛紅暗瘡印位 
成個過程好舒適,只係有暖暖嘅感覺
敷埋保濕面膜就完成啦
再講一次!做完後,見到皮膚細緻左、有返光澤同白淨好多啊!
療程後仲可以即時化返個靚妝添仲有啊!
療程只需要係gratus App購買同預約,真係好方便㗎又唔怕會有人Hard sell
半價試做實在好抵啊
https://www.gratus.com.hk/s/2LZ9PU
所以大家可以放心去試啦,每月做一次就得同我一齊肌膚年輕不老

沒有留言:

張貼留言