2019年8月14日 星期三

草莓網strawberrynet 買野真係好抵!

出入得多冷氣地方,再加埋日日都比個太陽曬住,真係要做好保濕同防曬功夫

我就用開GUINOT保濕活力面膜,真係好啱我乾性皮膚使用,只要敷10分鐘,皮膚即刻變返飽滿有光澤!除咗喺屋企搽完防曬先出街,我每隔2小時都一定要再補防曬㗎!用防曬粉就最方便喇!JANE IREDALE 防曬蜜粉安全低敏,係我出街必備!輕輕印上面仔度就可以有效阻擋紫外線為皮膚帶黎嘅傷害喇

不過我就黎用曬喇,而且依兩個牌子係香港都無門市,所以一定要搵有信譽嘅網店去購買


平時我都上開美妝網購平台Strawberrynet 選購心儀嘅產品,擁有超過800品牌,32,000款化妝、護膚、香水、護髮產品集於一網,專櫃品牌仲低至3折添!而且成日都有唔同嘅promotion 推出,每日都會有flash sales精選部份產品減價!真係好抵好方便啊!我兩樣產品加埋都係$460咋!足不出戶就可以享受到買嘢嘅樂趣,平時我朝早10點落單,即日就收到貨喇,真係好有效率

香港客戶尊享8折優惠,用埋手機app 落單仲有額外95折優惠㗎
而家仲有粉絲優惠添
用我個code soberry1
凡購物就送Crabtree & evelyn handcream 2
新客戶再享免運費添

你哋想入貨嘅話快啲去下面條link
草莓網
http://bit.ly/2MRwpZx

沒有留言:

張貼留言