2019年8月30日 星期五

分享我的隱適美矯齒隱形牙箍心得文

個個朋友都話我棚牙好整齊,因為我而家箍緊
隱適美矯齒隱形牙箍囉,仲有4個箍先箍完!不過效果我就好滿意喇!就算箍緊牙,都可以開心自信咁笑
其實今次已經係我第二次箍牙喇,第一次係我小學嘅時候,嗰時係用鋼箍,由於仲係讀緊書所以就揀佢,因為價錢平啲啊嘛!不過就戴得冇咁舒適,因為啲鋼箍會刮到啲牙肉,成日都有刮損嘅情況出現!除此之外,由於個鋼箍冇得除,所以係清潔牙齒方面都會比較麻煩添!
所以我今次箍牙就揀隱適美喇!人大左,做嘢成日要對住客人都想美觀好d㗎嘛,隱適美嘅隱形牙箍就岩曬喇!可以輕鬆箍牙之餘又不影響外觀,而且對清潔牙齒完全無影響

其實市面上仲有幾間隱形牙箍嘅公司,點解我會揀隱適美呢?隱適美係美國公司,全球瞬速超愈680萬用家,No.1 最多朋友推薦隱形牙箍品牌,雖然價格會貴啲,但係非常專業同可靠,Invisalign 擁有超過880項專利和外國認證,更獲美國FDA批准!有近千名合作牙醫,定期覆診並由牙醫監控療程,信心保證


好多朋友都想知道流程咁我就喺度介紹一下!
1.初次諮詢時,牙醫會了解你希望改善的方向及顧慮,並臨床檢查口腔狀況,亦會為你的牙齒拍照,拍攝X光,並利用口腔掃描器或套取牙模為你的牙齒創造一套立體數影像,用於建立你的療程計劃
2.你的牙齒會了解你希望改善的方向及顧慮,會使用隱適美專有軟件ClinCheck​度身打造3D療程計劃,你將可以檢視並了解牙齒在療程中每階段的移動和模擬最終位置,同時亦能預測療程可能需要的時間長度
3.專屬訂製的牙箍生產後將運送至牙醫診所
4.牙醫將你專屬訂製的系列牙箍給你(通常每次3-4),讓你
每天佩戴20-22小時,並且1-2 週更換一副,我個case醫生
就叫我10日就更換一副
5.​醫生會比四至六個牙箍我帶返屋企,跟住用曬就返去複診,每隔大約6-8週左右見一次醫生再取得下一系列嘅牙箍


療程平均12-18個月,由隱適美牙醫為你度身打造並監控療程,不時推廣health talk,免費諮詢,或折扣優惠活動。而家仲係銅鑼灣開咗全亞洲首間體驗館,謝安琪仲係現任代言人添!你哋想再了解更多可以親身去體驗館了解一下㗎

我仲搵咗市面上兩間作比較:
Zenyum無牙醫定期跟進,好少牙醫選擇,只係簡單caseok
SmileLove仲誇張,無牙醫設計療程、跟進同檢查,佢地會寄客人一個印模套件,要自己係屋企製作牙齒模具,自己印完個模再寄返比SmileLove,跟住就就根據自己印嗰個模去寄牙箍自行箍牙,所以真係好冇保障,同效果都唔明顯

官方網站: ​https://www.invisalign.com.hk/zh/about-invisalign
Facebook : ​https://www.facebook.com/HKInvisalign

沒有留言:

張貼留言