2019年9月8日 星期日

DermaElements RARE系列,從卸妝到護膚都很好用,幫肌膚全面修復!


早前去左DermaElements RARE Collection Discovery 活動,率先體驗RARE系列,了解RARE系列如何可以照顧肌膚不同需要,從根源全面呵護。佢地運用高科研同植物萃取精華製成一系列好好用嘅卸妝品同護膚品,可以短時間穩健同提升修護皮膚質素。


我都想從日常護理中由內至外修復同補充需要嘅營養,等肌膚可以活化細胞更新,從而回復修護能力


所以最近我都用緊DermaElements RARE系列,尤其我成日都要化妝,一支好用嘅卸妝潔面Gel對我來講真係好重要!宜家早晚我都用Super Soft Cleansing Gel,用嚟卸妝真心好用!


呢支Gel入面有提取自枯草桿菌蛋白酶嘅水溶性蛋白,唔單止可以加速血液循環,佢對於去除黑色素、改善暗啞、保濕鎖水、撫平皺紋同軟化角質化細胞嘅效果都好顯著,而木瓜精華對除咗可以舒緩乾燥同修復受損嘅皮膚,仲有促進護膚品吸收㗎!加上佢係弱酸性,同皮膚嘅酸鹼度差唔多,又冇酒精,唔會刺激到皮膚,用完覺得好清爽!

日頭洗面用就加d水,再輕輕按摩再過水。除左洗面好用,當然仲有卸妝啦,佢利用天然酵素去除面上污垢同彩妝,夜晚落妝洗面一take過就得啦!



按兩至三下Cleansing gel再輕輕係面上按摩,等所有彩妝卸晒再過水,好用又方便,一枝就搞掂曬!


洗完面皮膚無乾嘅感覺,而且落妝效果都好乾淨!



卸妝後再敷塊超好用嘅Dermatology Aftercare Mask,好多精華液啊

除左可以係醫學美容療程後用,平時夜晚敷可以加強保濕,為肌膚補充養分,敷1520分鐘再輕輕按摩等啲精華吸收晒





 敷完皮膚變返靚靚

再搽保濕修護凝霜就靚曬,簡單幾個步驟就可以擁有完美肌喇!

就算每晚為肌膚補充足夠嘅營養,最重要係做到鎖水先可以keep到成晚,第日皮膚先夠水潤!所以我一定要最後個步驟搽保濕修護凝霜,

 質地好水潤,保濕同鎖水效果好好,就算我開住冷氣瞓到第二朝,塊面仔都仲好水潤同有彈性㗎!


用左一排DermaElements RARE系列,我覺得搽護膚品嘅時候比平時更加吸收,而且皮膚穩定左,尤其是係轉天氣嘅時候都冇咁容易起敏感添,抵抗力真係強左啊!

網上商店:
http://dermaelements.com.hk
DermaElements專門店地址:
尖沙咀彌敦道132Mira Place 1,132A
銅鑼灣世貿中心G015號舖






沒有留言:

張貼留言