2019年10月25日 星期五

NeoStrata 加倍抗氧修護眼霜同抗氧修護精華效果好好


專家話戴con都會加深眼紋,加上微衰老逐漸浮現,真係要加強重點修護先得啊!唔可以再比肌膚問題顯得更明顯



朋友推薦我用NeoStrata 加倍抗氧修護眼霜,我連續用咗28日,效果真係好明顯啊!佢嘅專利成分係針對黑眼圈,雙效蛋白肽先溶黑天然酵母取萃後解黑,加上有Bionic Acid,有效減淡眼紋同刺激膠原增生㗎!而且質地好滋潤又易吸收,仲好保濕㗎!用左一排我覺得我眼袋冇咁浮腫添



跟住再早晚用NeoStrata 抗氧修護精華素,專利Gel Matrix技術同10% Bionic Acid,有效深層滋潤鎖水、促進肌膚更新、均勻膚色仲可以抗衰老同提升緊緻度㗎!我好鍾意佢搽上面度好快吸收又唔會好笠,而且都好保濕,用左一排毛孔收細左,蘋果肌都有彈性左添啊!特別適合乾性同敏感皮膚,醫學美容療程後用仲可以降紅添

沒有留言:

張貼留言