2019年12月1日 星期日

食左健靈健肝寶清肝護肝,改善咗情緒同睡眠


雖然平時有食開保健食品,不過護肝我都係今年先開始食,前排去整半永久眼線,紋繡師話我隻眼無咩眼水好乾,加上突然間面頰位多咗好多雀斑又面黃黃咁,可能係同肝臟唔好有關我諗諗下又岩喎!我成日捱夜仲要好易嬲同燥底

中醫話肝臟係主疏泄,調暢氣機,即係肝氣條達,咁精神情緒就愉悅,主藏血,即係我哋喺休息同瞓覺嘅時候,身體嘅血液會回流貯藏係肝,好似將血液貯存係工廠咁,負責調節與儲存全身血液,所以肝臟真係好重要


最近食緊健靈健肝寶,蘊含非常珍貴藥材雲芝,係靈芝嘅一種,有清肝護肝、健脾利濕、清熱解毒功效。丹參,有效活血、祛瘀止痛、涼血消癰、除煩安神 同 五味子,收斂固澀、益氣生津、保腎寧心,而且健靈嘅產品榮獲PIC/S GMP認證嘅香港維特健靈大藥廠以一條龍方式生產,所以質量既穩定又安全,可以放心食用

我食左一排,每日食兩至三次,每次食1粒,我覺得對情緒同睡眠改善咗好多,而家一覺就可以瞓到天光啦

沒有留言:

張貼留言