2019年12月10日 星期二

Oral-B 最新推出無線水牙線比舊版有線水箱款更易用、更易攜、更輕細!


牙齒陪伴我地成世㗎,所以我地要好好保護我地嘅牙齒,自從我開始箍牙療程後,我就更加注重口腔衛生,除左早晚刷牙係唔夠㗎!

用牙籤會好容易傷害牙肉,令到牙縫變闊,用牙線亦會有d位清潔唔到,想有效清潔口腔死角位,一下就沖走曬牙縫間嘅食物渣滓同按摩牙齦,就要使用水牙線喇!


Oral-B 最新推出無線水牙線比舊版有線水箱款更易用、更易攜、更輕細!
OxyJetTM 高效活氧微分子氣泡噴射技術,將空氣加壓混合到水中形成活氧微分子氣泡,當中水中充滿百萬微分子氣泡,有效深層清潔牙縫、按摩牙齦、幫助改善牙齦健康,例如牙肉腫痛、流血問題,加強口氣清新,改善口臭!

我就最鍾意係平時刷牙後,當牙線咁用,因為我箍緊牙,牙縫最易卡住食物殘渣,用左水牙線之後口腔都乾淨d,牙肉問題都少d

而且用法都好簡單,首先入水,


有兩種水流噴射模式、三段水力調較,可以按摩牙肉,又唔會好似牙籤咁整傷牙肉,感覺好舒適


將水牙線嘅水柱垂直對準牙齒之間,並沿牙齒緩慢移動,就算最難清潔嘅大牙位置只要輕輕一沖,就將污糟野一次過沖曬出黎,真係好爽快,個感覺就好似幫口腔做緊Deep Clean咁!


Oxyjet 活氧螺旋噴嘴




沒有留言:

張貼留言