2020年1月17日 星期五

我要喚醒返膠原媽媽,生返膠原BB啊!

過左25歲之後...皮膚會慢慢流失膠原蛋白,睇落去個人會唔夠飽滿同好攰咁!所以真係要及早幫自己生返啲膠原BB先得啊👶🏻
依排個個朋友見到我都話我蘋果肌脹卜卜🥰講個秘密比你哋知,
因為我去左Reenex 做左極緻冷凍光學膠原自生療程嘛☺️而且望住個海景做療程,好舒服啊😌
治療師首先會幫我做新升級-HGF倍效激活細胞增生療程,

用真空吸頭吸曬老角質同黑頭粉刺出嚟,乾淨曬之後,再導入返升級版Reenex 獨家研發科研複合生長因子精華,增生3倍膠原BB㗎!即係我做一次就等於人地平時要做3次嘅效果啊😌真係好正啊!而且新升級精華質地薄同易吸收,有煥膚淨肌同保濕功效,可以高效迅速滲透到膠原層添👶🏻就算敏感肌膚都做得㗎!
跟住再做膠原BB升級版極緻冷凍光學膠原自生療程,


利用激光配合冷凍技術,深入500微米膠原層,喚醒返膠原媽媽👩生返膠原BB👶🏻,儀器機頭係冰冰涼涼,一下一下咁喺面仔度,
感覺好舒服啊😌做完之後毛孔都細緻返,而且蘋果肌即時提升左同脹卜卜好飽滿,皮膚好水潤同彈滑😊輪廓都出返黎添!


你地都想試吓醫學證實增生3倍膠原BB嘅療程,快d去登記啦!敏感都啱做架~


沒有留言:

張貼留言