2020年6月8日 星期一

Black & White Beauty 試做皇牌 ELP 破壁水潤活肌療程



一直係美肌教主 Grace 嘅忠實 fans,上網都 search 過 Black & White Beauty 好唔好 呢?試做療程反應係點?普遍反應都好好。近排知道 Black & White Beauty 有療程試做,就馬上登記
店內有防疫三寶,進店前先洗手,跟住職員會幫我量體溫,然後幫我全 身消毒及需要填寫健康申報,店內還每兩小時全店消毒一次,採用天然、安全和有效 的 bio em 全店噴灑,亦進行了納保刺針薄膜保護層,令細菌及病毒無得留低,令客人 可以更安心。呢度環境好舒服冇太花巧的裝飾,反而感到舒適及放鬆添,就好似在家 中享受療程一樣。


係 Black & White Beauty 療程試做前,就要做返個皮膚質素評估喇,透過皮膚分析儀器 了解皮膚質素及老化問題。整個評估流程,除了有專業分析外,亦有悉 心教導正確護膚方法,原來自己每天護膚都是在襲擊皮膚啊!在 Black & White Beauty 做的皮膚評估真的獲益良多!


美容顧問推薦我試做 Black & White Beauty 皇牌 ELP 破壁水潤活肌療程,入房後,美容 師非常專業,係進行療程時,美容師都會詳細講解每個步驟同有咩作用㗎 ELP 破壁 水潤活肌療程以革命性嘅無針破壁細胞充電美容儀,通過電場作用,啟動返細胞膜電 荷去極化,使電解孔得到開啟 透過電解滲透孔 (electroporation pole) 就可將外源精 華素滲透,及有效導入皮膚內目標改善的組織及位置,美容師會幫我先用「教主穴位 法」開眼部穴位,機頭暖暖的,可加強去水腫及淡化黑眼圈,之後會跟着肌肉紋理, 有節奏地導入精華。如果好似我咁有鼻敏感嘅情況,美容師就會在特定穴位幫我做護 理,非常細心。做完半邊面已經忍唔住即時望鏡,見到黑眼圈即時唔見咗,皮膚感覺 特別滋潤飽滿,估唔到每天敷保濕面膜再搽保濕,皮膚依然好肚餓。療程仲特別適合 做完激光、彩光療程後,做深層補濕,提高 滲透效率,激活皮膚蛋白膠原及促進血 液微循環㗎🥰滲透透明質酸 至細胞及使細胞豐盈及減褪色素!
今次真係獲益良多啊!除咗享受到一個高成效嘅療程外,仲學到好多生活美容小知識 同護膚秘訣 我都急不及待地返屋企跟「教主護膚法」做,希望 keep 到白滑肌!


大家見到我嘅 before 同 after 相,效果真係好明顯呀!左邊面未試做前,就見到膚色比 較暗啞,無光澤,蘋果肌不太飽滿。右邊面做完一次後,感覺好似敷咗 10 塊 mask 咁 水潤,皮膚有返曬光澤同漲卜卜。蘋果肌變得飽滿,仲要提升到輪廓,變返 V 面。真 心推薦比大家呀!

Black & White Beauty.美肌教主.送上一點心意,等你 keep 住靚,keep 住好心 情!
只要登入登記,用我個 code: PuiPui 即可免費試做 ELP 破壁水潤活肌療程一次(原價: $1660),完成療程後, 額外獲贈《抗疫護手孖寶》
i.日本製酒精搓手液 40ml 及
ii. 韓國製護手霜 100ml 各一支。
數量有限,送完即止。有效期為兩個月。
你地都快啲去登記免費試做啦
https://www.bwbeauty.com.hk/free-elp-202003/6/
Black & White Beauty 地址:銅鑼灣 | 尖沙咀 | 荃灣
網址:http://www.bwbeauty.com.hk/

沒有留言:

張貼留言