2021年8月23日 星期一

LESSE 崇尚簡約主義,全系列4款有機產品已經足夠日常護膚!

前排皮膚好敏感,生咗好多冇濃頭嘅粒粒,因為我嘅皮膚一向都好乾,加上夏天成日涼冷氣就更加乾,所以我就勁搽保濕精華,每次都搽6-10泵,就算敷面膜都用保濕精華打底,諗住學美容院咁做呀嘛~最後真喺用得太多產品啦,搞到變成敏感肌膚!


所以唔喺真喺用得多就好,要用適合自己嘅護膚品,最近用緊來自美國嘅LESSE,宣揚嘅係Clean beauty,全系列嘅4款有機產品已經足夠日常護膚,LESSE 崇尚簡約主義,所以其實護膚產品功能唔需要多,成份天然,對皮膚身體及環境生態零傷害及適合自己就已經足夠,我用咗一星期之後,皮膚已經慢慢得到改善!



柔膚磨砂潔面霜

蘊含有機竹炭和荷荷巴油、超微小杏子殼微粒,質地輕柔好細緻,能溫和去除角質和毛孔,有保濕、深層清潔舒緩炎症及維持肌膚水油平衡嘅功效,洗完面皮膚好舒適同好乾淨,唔會覺得有繃緊嘅感覺!



平衡修護精華

蘊含高純度抗氧化成分和活性植物成分,以薑黃和海洋礦物為主,有助肌膚回復平衡、舒緩、彈性、滋潤、撫平細紋及均勻膚色嘅功效,香氣清新,質地偏油,所以份量唔可以用咁多,每次用少少就夠,如果唔係就會好笠,不過我皮膚比較乾,所以都好快吸收到,用咗一個星期之後,覺得皮膚狀態明顯變得更穩定同有彈性



生物活性竹炭面膜

蘊含有豐富維他命及高效活性成分,能深層排毒、淨化肌膚、紓緩和修護肌膚,每次敷5-10分鐘就洗得喇,非常溫和,敷完之後皮膚明顯得到舒緩~更加白淨!




雲芝舒緩保濕噴霧

蘊含多種天然保濕成分,雲芝萃取精華、蘆薈及可可巴油等,為肌膚即時補水注氧、促進膠原增生,撫平細紋、鎮靜抗炎同時醒膚,配方專為敏感肌而設,我會當洗面後使用,每次用嘅時候噴一噴再搽護膚品,或者補妝用都得!


LESSE 堅持100% 天然成分、愛護環境、著重多元文化、 非基因改造、非動物測試、抗敏,所以任何人均適合使用,包括懷孕婦女或哺乳期母親~


想了解更多:

https://bit.ly/3smsXsS 

入埋優惠碼 PUIPUI 仲有限時折扣,88 99折!

沒有留言:

張貼留言